Rasande

Inne på affären och ska stödhandla. Jag har i natt 4 kids. 2 av dem väntar i entrén i butiken. När de står där och väntar så kommer de på att de ska köpa tuggummi i automaten. Ni vet, sånna tokäckliga kulor. När de två gossarna står där och pillar med pengar så rusar en fullständigt vanvettig man genom butiken och skriker att man minsann inte får röra någon annans hund. Jag hinner inte riktigt koppla innan han står lutad över de två tuggummiköpande gossarna och skriker sig blå i ansiktet. Hans lilla äckliga råtta till jycke hade han minsann satt fast precis brevid tuggummiautomaten. Inne i butiken. Inte för att kidsen hade märkt av den dock. Den upptäckte dem först när han skrek och pekade, vilket skrämde råttan precis lika mycket som barnen. Ibland är det tur att det inte är lagligt med vapen. Riktig tur. Jag kan liksom inte riktigt hålla igen när det kommer till mina barn. Körde hela idiotförklaringsgrejen. Funkar alltid. Han bad om ursäkt. Jag godtog inte. Precis så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0