Inte alls nöjd!

Onöjd. Det är jag fan i mig. Onöjd de luxe. Jag tänker vara så där vag och otydlig. För att jag inte vill hänga ut någon personligen. Förutom Niklas. Honom hänger jag gärna ut. :-) Just nu är det segt och mörkt. Det är jag onöjd med. Det ska fattas stora beslut för framtiden. Inte helt frivilliga men dock nödvändiga. Det är jag onöjd med. Jag måste vara klar över besluten inom en vecka. Det är jag onöjd med. Det finns inget på Tv. Det är jag onöjd med. Det är kallt ute. Det är jag onöjd med. Det finns ingen jag kan ringa och rådfråga. Det är jag onöjd med. Man ska inte lista allt man retar sig på men jag gör det ändå. Det kan ni vara onöjda med. (Viktigt såklart är att poängtera att jag ÄR lyckligt lottad med så små och banala onöjdheter. Det är jag nöjd med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0