nattbuss

Fick ett infall av ekonomisk mogenhet och tog nattbuss hem.
Fullt rock n roll slagsmål, tjejer som grinar.... Killar i 20 års åldern har ju en härlig retorik och framförallt argumentationsteknik.
Pojke 1: Öh
Pojke 2: vasaru?
Pojke 1: BÖG
Pojke 2:vasaru?
Pojke 1: vasaru?
Pojke 2: vasaru?
Pojke 1:vasaru?
Pojle 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Flickvän till någon, vem som helst: sluuuuta asssååå faaaan seeerrriiiiiööööösssst
Pojke 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Jag tänker: men för helvete ingen har ju för helvete inte sagt någonting så bara passera och gå vidare med livet.
Pojke 1: vasaru?
Pojke 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Pojke 1: vasaru
Pojle 2: vasaru?
Flickvän till någon, vem som helst: Serrrriiiöööösösstttt
Jag tänker: Kan nån få tyst på åtminstone "flickvän till någon, vem som helst"?
Pojke 1: vasaru?
Flickvän till någon, vem som helst: Assååå serrisssöt.
Jag tänker: Nej tydligen inte...
Fullt slagsmål utbryter, flickvänner gråter, busschaufförren vägrar köra, fler lägger sig i...
Jag tänker: jaaaa just ja... nu kommer jag ihåg varför jag alltid åker taxi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0