Finns chans att jag klarar det

Det finns en chans att jag klarar att få på Niklas ett rosa linne... faktiskt.
Visserligen var det förra veckans mål... men man ska inte stressa på semestern. Faktum är att jag fått med mig världens bitch of all times. Insomnia. Hur fan kan man ha svårt att sova på semestern? Det är ju sinnes.
Som tur är så kan man vila upp sig lite i solstolen på dagen. Igår kom sväris ner och joinade oss.
Ikväll ska jag och Nicke ut på stan. hahahhahah sjukt roligt. 35 bast (snart....) och parta i Agia Napa. "Free shots" jo hej du, tack och god natt. Det finns ju alltså en ganska stor risk att det blir en trottoar på Cypern till aftonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0