Charterfunderingar

Man har ju lite tid att fundera på saker och ting, när dagens huvudsyssla är att slappa i en solstol.

- Varför skäms jag som en hund när en hel familj kommer klampandes i olikfärgade foppa tofflor?
Det är ju rimligen inte min sak att skämmas för andra, men ändå så får jag lite panik.
Just got to love charter huh?

- Hur kommer det sig att det plötsligt att det är sjukt gott med Öl? Jag gillar inte Öl. Men nu gör jag det.

- Har äldre lättare att bli bruna? Eller kommer dom direkt från Thailand hela bunten?

-Varför tror killar/gubbar att det är OK med tjocka bruna tånaglar och betongklackar på hälarna?
Och det ÄR mitt problem, för när jag ligger på mage i min lilla solstol med näsan mot poolen, för att ha 100% koll på Liam aka Fisken, så kommer de otäckt nära mitt synfält. Såjälasjuktäckligtattjagvilllappatilldom!

-Dricker Cyprioter (och resten av grekland för den delen) på riktigt, det helt galet sura vinet dom envisas med att servera? Det finns som tur lite hygglo viner på de flesta av restauranger, och helt tydligt även öl. Gjorde misstaget att bli rekommenderad ett vin... jösses!!  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0