Poliskontroll

blev invinkad igår av polisen för rutinkontroll.
inga problem tänkte jag. körkortet har jag med mig. och som tur var hoppade jag över vodkashoten på morgonkvisten. Nej men då är det körförbud på min bil. Sedan ett år tillbaka. Helt fantastiskt. Tänk vad lite man vet... jag trodde att sånt skötte sig självt. Läs DET ÄR FAN NIKLAS GREJ!!!
I vilket fall efter lite dividerande om ansvar och annat så släppte dom mig. Utan böter. Plötsligt händer det.
Man kan nästan inte tro att det är sant. Men det är det. Så man kan säga att jag tjänade 1500 kr igår. Åt Niklas. För bötern hade hamnat på honom. Vore det inte då rimligt att han faktiskt gav mig 1200 kr att leka med? Då har han ju ändå fått 300 kr i rabatt. I mina öron är det helt logiskt. Han har ju fortfarande tjänat.

Kommentarer
Postat av: majsan

Ha ha ha ha underbart Tina..tycker du ska få alla pengarna att leka med...du fick ju stå och skämmas Kram

2011-06-15 @ 08:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0