facebook

Egentligen så borde jag vara en av dom som inte håller på med facebook. Dels för att jag är på tok för svag i mitt psyke för att inte provoceras av all knasighet som skrivs ut i tid o otid. Och dels eftersom jag är helt med på konspirationsteorin att facebook är skapat av CIA för att kunna kartlägga världen.
Fast liksom hur intressant kan jag vara för dom? Inte alls. Jag hamnar lätt på deras "sjukt ointressant-lista"
Det skulle vara pappas hemliga agentliv som skulle kunna göra mig lite intressant. Men nej, vi återgår till mitt svaga psyke och inser att någon hemlig agent blir det inte av mig hörrni.
Men ändå så gillarjare. Finns mycket att gilla på fejjan. Och att ogilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0