Okej...

jag menade ju så klart inte att ni är mina skitvänner! Sarkasm. Kära vän, sarkasm.
Lördagkväll hos sis med fonduekväll. Ja jag vet, 80talet ringde och frågade efter sin gryta. Men men det var trevligt. Mosters Prinsessa har fyllt 14. Hon frågade mig med en nedlåtande ton om jag visste vad en fjortis var. Åh tänk den tiden. När jag ägde världen och alla vuxna var totalt puckade. Som att det var jag som upptäckte världen före alla andra, även om de levt mer än dubbelt så länge som jag hade. Där är hon nu. Det urartade med gräddkrig och namnsången och hysteriskt skratt. Släkten är värst.
Söndagen var vi  på brunch på lyxhotellet. Det vanliga frossgänget fick sällis av härliga Martin. Mycket trevligt. Det är för övrigt ett sjukt sätt att umgås på. Vi ses, vi äter till vi mår illa, sen åker vi hem. Sinnes! Frosseri är en av dödssynderna. Ja ja det kommer bli party i helvetet när den dagen kommer. Då får jag iallafall sällis av de finaste.
Efter det hade Linus privatträning och vi andra tog en promme i Rålis. GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!! Då ska jag med glädje hänga i parken under tiden de andra tränar.
Jag blir så irri på mig själv. Idag i parken hade vi som vanligt inga vantar, ingen mössa, och inga varmbyxor till Liam. De andra prettoplanerade föräldrarna i parken fick säkert något att fnysa åt när Liam glider in med Niklas mössa och vantar. Ser ut som en riktig rackarunge så klart. Jag får sjuk A-mamma-prestationsångest i parken. Alltid. Jävla park!
Jävla prettojagbakarmittegetbrödochfärgarminagarnföräldrar! Hajja hur mycket som dom skulle fnysa i sina oranga sjalar om de visste att rackarungen dessutom tränar thaiboxning. HAHAHA!
A-mom signing out. Happy Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0