..

lite sand på gatorna kanske så tant kan ta sig fram?
Försöker ta ett djupt andetag och sparka igång renoveringen igen. "Jullovet" börjar kännas lätt utdraget faktiskt.
3 små rum kvar och balkongen. Ingen riktig ork dock. Segt. Som allt annat i februari.
Och helt sinnessjukt långt kvar innan det ens blir tal om någon resa. Fy fan! Mörker. Mörker sa jag!
Ljusning i helgen då Lisas födelsedag ska firas. För tusan!
Bra att man besitter stark makt över mamma. Hon är ju som lite handikappad efter benbrottet.
Dealen var: Ja jag handlar åt dig på lördag, om du tar mina kids på kvällen. Hahahaha va barnvakt eller sitt hungrig.
Hårdare än gud.
Sån e jag.
(troligt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0