nyårskrönika och nya löften

2011 har varit ett strålande år. Så var det bra med den krönikan. För 2012 så ska jag ju i vanlig ordning avlägga nyårslöften. Jag förlänger de senaste 2 årens löfte om att se alla Star Wars filmer. (har kommit till halva första, som är den 3e... han e bra underlig den där Lukas..)
Så. Alltså. 2012 lovar jag att se alla Star Wars filmer. Sen blir det väl som vanligt att bli en bättre människa, (vilket i mitt fall kommer bli en riktig utmaning. Hur förbättrar man perfektion?) träna mer, dricka mindre, höra av mig till mina föräldrar oftare... ja ni hör ju själva hur bra det kommer att gå. Jo, så ska jag sluta med nässpray och treo och dricka mindre kaffe. Japp. Det var nog allt.

Så avslutar vi med ett litet bildkollage av året som gått.
Som en liten sidoinfo så fanns det 22 bilder av proseccoflaskor i min telefon.



GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0