29 oktober

29 oktober... Fick en liten pik häromdagen. På skype. Att jag inte skrivit något här sedan dess. Jag är ju vad man kan kan en antibloggare egentligen. Jag har ju svårt för Kissan och Itchi och allt vad dom kallar sig. Fredrik Backman däremot. Underbar! Läser och skrattar ett par gånger i veckan. Men om han är den bästa bloggaren så skulle jag kunna bli den sämsta antibloggaren? Någon måste ju vara det, så det kan lika gärna bli jag. Nog för att jag har tillräckligt många läppglans för att kunna mätas med Kissan och Mufflan eller vad de nu heter... men ändå. I vilket fall. Det jag vill skriva om är min irritation över det faktum att jag faktiskt vid något tillfälle köpt koffeinfritt kaffe. But why? Nu kommer jag upp, trött, ful och grinig och vill ha mitt kaffe. Nej men då finns det endast koffeinfritt kaffe. På riktigt! Området är givetvis katarstrof förklarat, men det hjälper ju föga. Koffeinfritt kaffe. Det kan ju inte finnas något som är mer onödigt. Inte just nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0