Hämnd är nyttigt

Jag tänker att jag vill göra om bloggen. Till en blogg där jag endast ägnar mig åt att hänga ut min man.
Skulle inte det vara roande så säg?
Med tanke på hans snarkande (jag veeeet vi är så jäla gamla nu) så borde vi hamna lika på karmastegen. Lite som att han stör ut min skönhetssömn, läs ålderdsnödvändighet, och jag hämnas genom att helt enkelt bara hänga ut han. I natt så tänkte jag förutom att just trycka ner en tvättsvamp i svalget på honom, även göra en ljudupptagning för att lägga upp här, men sen insåg jag att det finns ju absolut inget nöjesvärde i det över huvudtaget. Man blir ju fan bara förbannad!
Eventuellt skulle det här kunna växa. Först en "alla vi som...." på facebook, sedermera stora workshops där vi medsnarkare ses och delar med oss. Hej, jag heter Tina, min man är snarkare. En global förening där vi enas. Det kommer att bildas stora bolag där olika former att snarkutrotning kommer att erbjudas till skyhöga priser. Det kommer att vara värt pengarna. Jag lovar!
Vi kommer att starta ett parti. När vi sopat banan alla fånar i riksdagen och vunnit valet, kommer vi att bilda ett världsparti. Först intar vi USA och sedan resten av världen.
Tina Gynning för världshärskare!!! Hela världen är min!!
Jag vet, jag spårade lite.
Var det lika skönt för er som det var för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0