Som ett sämre sminkat lik

Så ser jag ut.
Någon måste tydligen göra det med.
Magnecylbrännan är nu så påtaglig att det inte hjälper längre med smink. Det ser bara så jävla konstigt ut.
Jag insåg nu på morgonkvisten att jag är en av dom. En av dom här kladdkärringarna. Hajja läget!
Jag är en av dom här som smetar med foundation och kladd tills det ser ut som.... kladd. För mycket av allt liksom. För att dölja blåringar,rynkor och annat sladder. Sån e jag.
Jävla blekhud. Det är mitt svaga pigments fel att jag ser ut så här.
Genomskinlig, blekrosalilagrå. Tack för det genjävlar!

Det kommer att bli en avbränning i solariet inom en mycket snar framtid. Rynkor skiter jag i faktiskt. Det finns botox.
Min överman heter inte gener.

Tjingalongaronkansmackerackedang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0