Hämtmat o Skäringer

renovering. kök o vardagsrum i ett. i resten av lht. Kaos. Kaos Kaos Kaos.
och JA föri helvete jag vet att det är JAG som valt själv. (och Niklas, mest hans fel att det är KAOS kan jag känna)
Det är inte så att jag lider. Det är inte så att jag mår psykiskt dåligt. Men hämtmat hörrni. Fy fan asså. Och utbudet här i skärgården är ju så sorgligt. Nu går det ju fint att hämta på väg hem från snygghotellet.
Men ändå. Ouuäääkk!


Såg Skäringer på Cirkus i söndags. Malin hade tappat sin vän och jag fick följa med istället.
Se den.
Skratt, tårar, skratt till tårar, tårar till skratt.
Se den. Sa jag.


Igår. Inte så bra. Ny dag. Tisdag. Kommer bli bra!

Det ljusnade lite till aftonen när lillebror dök upp. Mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skäringer är klockren! Vi såg den för några månader sen. Underbar!

2010-10-28 @ 09:43:06
URL: http://slug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0