förförihelvete!!

Njursten.
Men kom igen? Njursten? Allvarligt?
Natten till måndag slog ålderdommen till.
Ambulans in till sös. Låt mig säga så här;
Som en neurotisk sprutfobiker kan jag inte komma ihåg ett enda tillfälle i livet där jag ber om att få en spruta. Så ont gjorde det. Dropkanyl (eller som dessa sticktokiga sadister i vita rockar kallar det "infart") sattes och jag hade inget emot det. Inte alls. Vad som än krävdes för att få värken att gå över.
Det går liksom inte att förklara. Att föda barn var 10 i smärta mellan 1-10. Njursten låg på 10 och ingen bebi i belöning för besväret. Typ så.
Hemma från jobbet hela veckan.
Min överman heter njursten.

Nu fantastisk nepresso, lite fix o don med blekansiktet och sen kommer min kollega Hanna och hämtar mig till jobbet. Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0