skitdag

jaha idag har häxan tittat fram. Härligt! Känner mig alltid lite extra nöjd när de här dagarna kommer.
sur. SUR SUR SUR!
Började med att försova mig. Alltid en bra förutsättning för en riktigt skitdag. Sen kommer jag till dagis med Liam. Fick totalt tålamodstapp och vräkte ur mig en salva... när jag ändå var på den stigen så ringde jag till skolan och fick ur mig lite där med. Hjälpte det? Nehehehej du, utan dagjäveln fortsätter i samma skitanda.
SurTina. Ja jag fick inte direkt några nya vänner idag. Men det är lugnt. De vänner jag har vet hur jag funkar och har väl någonstans på vägen lärt sig att acceptera det. Beundransvärt. Jag gillart.
Mina närmaste kollegor var nog inte helt imponerade. Men men jag är inte satt till den här världen för att imponera tänker jag och surar vidare. Det skickades nog ett o annat mail mellan mina kollegor om mitt uppförande. Det är OK. Så länge det inte påtalas till mig personligen orkar jag inte lägga energi på det. Sån e jag.
Min man, som jag älskar över allt annat - lägg märke till att jag kläcker ur mig detta i en tid av surhet- har en viss släng av telefon tourettes. För er som inte är insatta i den här formen av handikapp innebär det att så fort det dyker upp en tanke, idé eller bara att han ska åka från a till b och känner sig lätt uttråkad i sin bil så ringer han till mig. På jobbet. 12 gånger idag faktiskt. Vanligen så svämmar jag över av kärlek. Idag. Inte lika mycket. Men sån e han. Och jag e som jag e. Ibland kan det kännas som en mindre lyckad kombination. Det är nog därför han är "för resten av mitt liv".
"I morgon är en annan dag" som nått schalgerband plågaes oss med för ett tag sedan.
Fick mig ett glas vin med Malin. Vin hjälper.
//Suuurrriiiisss signing out.

Kommentarer
Postat av: Gissa de du.. :P

Hej Larven. :D

2010-11-18 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0