saknad gör ont.




Igår kväll kl 20.15 så somnade min fina Mr Elvis i min famn för alltid.

Det var dags att ta adjö. Nedräkningen har pågått ett tag. Visst har jag förstått. Alldeles för tidigt.
Dags att ta adjö. Mr Elvis. Går det ens? Egentligen hette han Cool Camaro. Nästan larvigare än Elvis.
Han hann med att fånga många hjärtan. Inte så smart. Inte så begåvad. Han va bara Elvis. Lätt att älska. Lätt att reta upp sig på ;-)

Jag har en bild av honom i himelen. Det ser precis ut som på Gärdet. Hans bästa bästa plats i världen. Solen lyser och han springer så där fort och energiskt som han gjorde för ett par år sen. Han får äta obegränsade mängder mat o sopor. Fisa o rapa hur mycket han vill. Ta HELA sängen. Bli smällfet. Hälsa på alla hundar han möter. Så som han ville ha det. Alltid. För alltid. I mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Majsan

Fan gumman nu fick du mig att böla måste sminka om mig så jag inte skrämmer nån..Kram

2010-03-03 @ 13:13:10
Postat av: annika

Sussa sött lille elvis! vi tänker på er. Ja jag kan oxå se honom köra rally på gärdet som bara elvis kundde!

Bamsekramar

2010-03-03 @ 14:50:28
Postat av: Emelie

Tänker på honom hela tiden,eftersom jag ser Stella. Elvis var den enda kompisen, alla andra är hon argbigga med. Sov gott Pelvis:(

2010-03-04 @ 18:11:27
URL: http://pperfecct.blogg.se/
Postat av: Zofia

Saknad gör jätteont. Fina Elvis har det jättebra där han springer! Värmande kramar från Perssons.

2010-03-04 @ 18:26:03
URL: http://zofiamedz.blogspot.com
Postat av: Zofia

Saknad gör jätteont. Fina Elvis har det jättebra där han springer! Värmande kramar från Perssons.

2010-03-04 @ 18:26:25
URL: http://zofiamedz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0