Temafest

Fredag. Efter jobbet. Hade verkligen ingen lust.
Fick såååå roligt! Utan temakläder. Hade hur trevligt som helst hela kvällen. Vanligen på de här tillställningarna är det några som "skandalar" till allas stora förtjusning.
Inget. Nada. Zipp. Zero.
Några av mina festarvänner har desperat få till något som liknar en halvskandal i efterhand. NEPP.
Att jag har bråkat/skällt ut en kollega. NEPP.(lite roligt att de ska använda just mig på bråkgrejjen. hahhhahahhaha det finns liksom inte. Om jag festar, så festar jag för att ha roligt. Bråka, det kan jag slösa upp min tid på när jag e nykter) Att det blev bråk på dansgolvet. NEPP.
Det roligaste är att de som inte ens var med på festen är dom som är mest sugna på att driva upp det hela.
Jag gillare!!! Jag gav dem lite falskskvaller igår. Att jag kräkts på chefens skor. Ska se hur långt det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0