PUUUUSSSSS och smileygubbar

ÅH MUPPMORGONHUMÖR! men men det seglar väl över... kan jag tro.
Retar upp mig på en massa... utan egentlig anledning. Fejjan är ett bra moment att reta sig på. Ta bara det här med vädret. Aprilväder. Hört talas om det? Så är det varje år. Och ja, vintern har varit lång. Men även den lika lång för alla. I allafall alla som bor i samma område. Sara, min kära vän deklarerade att våren minsann är kommen i Skåne. Så lite kortare där nere i utlandet.;) Inte så att den här muppbloggen kommer att genomföra några förändringar på statusraderna. hahaha men men. Vi fortsätter att älta väder. Idag ser det ju faktiskt helt ok ut. Gå genast in på fejjan och skrik vårskriket. För tredje gången. Det kommer bli fler skrik. Tro mig. (Valborg... alltid kallt,ofta snö. Och det är en hel månad dit.)

Kul inlägg. Bra att kika in här och liksom få ett lyft på humöret.


Bittermuppen signing out//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0