lång som en måndag...

ja just ja det är ju måndag. tack som fan att den snart är över.
Tjejmiddag i helgen. jajamen.
Lite små frekvenser ska jag dela med mig av.
Någon av tjejerna höll på att bli utslängd från Patricia. Då hajjar ni vart ribban låg.
En av tjejerna var så engagerad av sina egna ord att hon myrspottade när hon pratade med mig. Hon märkte detta, bad om ursäkt med flyttade inte sig längre bort utan fortsatte myrspotta ut sina ord.I mitt ansikte.  10 st glada damer jublade högljutt över att behöva visa leg på Cafét. Nu var det inte riktigt så...men OK. En tjej blev nekad i 2 barer på Patricia. En tjej sa till vakten att om någon e dum kan han alltid ringa henne om hjälp. Tror att jag talar för alla tjejer när jag säger att söndagen lämnade lite att önska.




Kommentarer
Postat av: Jenny Sis

Hoppas det inte var jag som spottade på dig, ialla fall!!!!!Annars känner jahgen mig, inget att hymla om,eller?

2010-03-23 @ 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0