gnällpipa

Trött sliten gnällig. Så känner jag mig.
Det är så att man skäms. Här sitter jag o känner mig sliten. När jag har vänner som har det 1000 ggr värre. Varje dag. Varje varje dag. Sen i juni. I mina enklare preferenser så är jag sliten. Louise sa till mig igår att jag gärna får gnälla till henne. Klart att jag vet att jag får. Men hur låter det? Buhuuu jag har inte sovit på sista veckan.... eh???
Men jag saknar Mr E och att se Linus när han har det så här svårt, är som att inte kunna andas. Ibland så sköljer det över honom. Det känns som att jag slitit hjärtat ur kroppen på honom. Uscha!

Igår hade jag en sån där dag på jobbet när gränsen var på gränsen. Hajjar ni? Minsta lilla felstavelse så hade det blivit inte så bra. Så jag försökte hålla mig för mig själv. Nu sitter jag i kontorslandskap... så fettlätt.
Avslutade dagen på Grand Hotel med ett glas skumpa i handen. Lättade lite på humöret. Fan vad gott det är med skumpa hörrni!!


Ikväll är det 10 års kalas för Andreas. Det är stort! Första nollan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0