D-vitamin

Shit vad man boostar upp när man får lite sol.
Nu röstade mina barn fram ett besök på Andys idag... men ändå. SOL SOL SOL!
Vi tänkte ta oss en liten brunch på Kaknästornet. Sjukt najjs när det är så fint väder. Men det var fullt när vi kom dit. Hade man kanske kunnat gissa sig till. Hahahahaha!
Stack till i hjärtat när vi passerade Elvis ängar på Gärdet. Kändes som att jag blev golvad faktiskt. Vet inte om det är för att jag e dum i huvet, eller om jag bara var förvirrad idag... men jag hade inte en tanke på att jag skulle passera där. I vilket falll... så började vi prata om brunchställen. Och nu undrar jag om någon varit på Fåfängan och ätit brunch. Skulle vilja ha lite betyg innan jag åker dit. Brunch e fan härligt. Nästan bättre än att gå ut o äta middag. Jaggillare! Tänk sen näre blir lite varmare. Haga Norra först en god brunch och sen en promme i Haga. Va? Ja eller tvärtom.. Fan vad jag längtar. Tills Terassen öppnar. Så smiter man in om kvällen och tar sig en kopp. Hörrni nu skiter vi i den här vintern och kör lite sommartema.

Nedräkningen har startat till semestern. Har lärt mig av Jess att det är så man överlever. Det går ganska bra faktiskt.
6 veckor kvar... och räknar man som Jess är det i stort sett bara 4. Så nedräkningen har börjat. Helt klart.


Kommentarer
Postat av: annika

ska du ut å resa igen!!! oj vad mycket smester ni får på sheraton!!!! HMM SKA KANSKE BYTA HOTELL!

2010-03-15 @ 17:47:02
URL: http://annikasvovvar.se
Postat av: Tina

Hahahahha ja det tycker jag du kan göra!!

eller tvärtom.... vad vet jag?

2010-03-16 @ 06:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0