Längtar efter Sune!!




Äntligen har de gängat sig prinsessan o grodan.. Jag känner mig medvetslös efter de senaste veckorna. Kul men galet jobbigt! Såg hela rasket på TV igår och tårarna trillade. Fantastiskt sagolikt vackert!
Jag älskar vårt kungahus. Kommunister och annat pack undanbedes!

Är detta en förutfattad mening från mig eller är det så att det alltid är samma grupp som ska gnälla? Millitanta veganer gänget liksom. Reclaim the streets... "vi tycker inte om kungen, livet är orättvist och det är synd om djuren-gänget" Lägg ner! Jag har finfina vänner som inte äter döda djur, men de kan fortfarande vistas i samma rum som rovdjur. Gillar er! (även om ni skulle behöva en blodig biff ibland ;-)   )


Nu är det snart semester och jag ser fram emot de sista veckorna i något lugnare tempo.

Linus Sune är i Mölle och lever de ljuva livet. Massa kompisar och en morfar som tar upp mat o dryckesbeställning efter behag. Kan aldrig bli fel! Lite har han fått jobba vad jag förstår och det är ju inte mer än rätt måste jag säga!


Hotel Provence Pappis hotell


Rojalist ja visst, vi stannar kvar till sist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0