blajblajiblajblaj

Långhelgen hälsas välkommen i casa de Gynning.
HELLO LÅNGHELG!
Mycket Välkommen!

Midsommar i anstormande... ja just ja.. som att ni inte visste det. Här kommer jag med världens nyhet folket. Det är midsommar på fredag. Bra Tina. Bra info. För att göra mig lite viktig och ha nått att säga.
Ser fram emot det iallafall. Det var lite det jag ville komma till. Fast som vanligt snurrade jag in mig en massa blajblaj. Vi brukar göra så att vi äter samma mat som på jul o påsk. Sen dansar vi (egentligen gör vi inte det) runt midsommarstången och sen leker vi lite lekar. Senare på kvällen så grillar vi. Tänkte om ni hade idétorka för vad ni ska göra. (JA absolut en hel del sarkasm, ni behöver inte fråga) jaha nu snurrade jag in mig igen. haha snurrigt värre.

Semesterplanerna har sakta börjat forma sig. Det blir start i Mölle hos lilla pappi och sen vidare ner mot Ystad och Borrby. Jag ser framför mig hur jag o barnen (Niklas ska leka TÖNT på Hultsfred och hoppas på att någon liten förfriskad tonnis ska tycka att han e asball.) leker ordlekar i bilen, stannar när vi vill för att ta ett dopp, gör lite som vi vill, äter en glass, tar det soft. I min vision är alla glada. I min vision lyser solen.  Här kommer det ett citat väl använt av en kär kollega: VI FÅR SE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0