utbränd.

Helt vansinnigt... man pallar ju inte längre. Åldern mina vänner, åldern. Det är så här det är. Jag har kommit till insikt. Det krävs mer energi ju äldre man blir. Hahahhahahaha nej jag skojar.
Pulkabacken med tusen kids o massa mammor. Shit vad många barn vi har allihopa. Sen barnkalas hos Samuel. FAN vad många barn vi har allihopa. Och vad dom låter!! Pulsen gick upp kan jag säga. Mensåäreba. Kids låter. och fina ärom. Men vad skönt det är när de sover ibland. Erkänn!!! (ni som har kids. Ni andra behöver inte kommentera.. jag diggade inte heller ljudet av kids innan jag fick egna.)


Jag o Sirran har stjärtlappsrace... resultatet blev en massa snö i facet. SCHHÖÖNT!

Mosters Monster


Nu äre lugnt o skönt i Casa de Gynning. Soffan ska intas med en kopp the och förhoppningsvis något totalt ointelligent att vila ögonen på på TV. nu skulle jag kunna spinna vidare på den... men jag väljer att låta bli. Ni kan låta era egna elaka sarkastiska hjärnor göra jobbet. Muhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0