Suuuriiiisssssss

Diet är fan skit asså. Utan vin försmäktar jag i tusen år.
Och hur bemöter samhället ett fetto i nöd? Jo med jävligt kass TV. Det finns ingenting. Ingenting sa jag!
och kylan håller i sig...

Vinterguden 2 - Tina 0

Retar mig på allt idag. Allt!
Det är kallt. Det är trist. Det är mörkt. Det är trist. Ja ja ja jag vet att jag redan sagt det. TRIIIIST! Trist trist trist.
Facebook - trist
skriva blogg - trist
kolla på tv - ja det är skittrist
städa -vägrarförattdetärförtrist
Wii- trist

Inte en enda vän som hört av sig heller. På hela dagen.
Eller jo. Sirran o Jess. Löööve juuu!

Nu ska jag ut o suuurrriiisssröka.

Roger roger copy that 10-4 over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0