Hälg!!

Aj lav hälg! Det är inge snack om saken. Jag skulle lätt kunna fisa omkring i pyjamas hela helgen.
Men idag är det pulka o korvgrillning. Ska bli trevligt! Det är kallt som rackarns ute men men... Nu var det tänkt så, så nu kör vi!! -20 är inget för en a-mamma! hahhahahhahhaha!
Det är lite känsligt det här med mamma grejjen... man får passa sig. Jag kommenterade en gång på fejjan om det och fick mig en riktig duvning. men men... sån e jag.
Statusraderna är fulla med kärleksförklaringar och myskvällsredovisningar tillsammans med barnen. Och jag menar att det vore väl självaste fan om man inte älskade sina barn? Men jag kommer inte kommentera om det mer. hahaha fejjan e fan galet kul. Jag får tvångstankar ibland.
- att starta en grupp som heter "vi som hatar att leka med våra barn"
-skriva på min statusrad "Fan vad jag hatar fredagsmys med kidsen, jag vill hellre ut på stan o köra rally"
-skriva på min statusrad " om du har den sämsta polaren i världen som bara får dig att må skit och beter sig som ett riktigt praktarsel kopiera detta och sprid ut till världen".

Bara för att röra om lite. Det är ju på sant kul!

Nu måste jag ut med lille voffsen innan han kissar på golvet. Och det vill man ju inte. Varken för hans eller min skull.

Kommentarer
Postat av: Fia

Fan! Bilda en kul grupp, jag går med och vi sprider den till oändlighet, TYP: Alla vi som pillar fi--an varje dag, Moahahahhahahaha

2010-02-07 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0