e vi störda eller???

Utgång. sjukt kul kväll.
Fördrink i "frunkan" som Lisa säger. Fruängen för oss som inte är infödingar...

Sen var det en sväng på East. Det passade inte Micke o Niklas så vi flyttade oss till Berns. Man måste ju bara älska festarandan i STHLM.
I -10 graders Celsius står vi ute på Terassen hela kvällen och festar som om det vore mitt i sommaren. HAHAHAHA det kan ju inte vara många fler i världen som skulle ens tänka tanken. Det är Stockholmarna och de från Sibirien.. Eller OK då för att inte alla mina nära o kära som inte bor i hufudstaden. Som nu sitter framför sin dator och sniper ihop munnen och tänker: jaaaa för alla e såååå coola i STHLM och Tina tror att INGEN annan kan festa i det här landet. och det är BBBBAAAARRRAAAAA dom i STHLM som fryser när det är kallt.... Sluta snipa ihop munnen!! Jag menar hela landet lagom. Givetvis!
Lite coolare är det ju i STHLM. Men det håller ju tom med ni med om. Eller hur? Mohahahaha!



Kan inte riktigt förstå hur den här bilden gick till... Jag är livrädd för Clowner!!
Jag kan endast dra 2 slutsatser av detta.
1. Du botar fobier med alkohol, mycket mycket alkohol.
2. Stora händer = Stor pung. (kan inte gå in på det... men så är det tydligen)






Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att det hade med att göra att han var en riktig clown, som fick det ledsna ansiktet varje gång du försökte dizza honom, som gjorde att man inte kunde annat än att tycka om honom..

eller så var du nyfiken på att reda på om det han sa var sant mo ha ha ha ;-)

2010-01-05 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0