06.26 ensam med kaffekoppen

snart snart snart ska jag göra rycket och gå ut med Elvis. Handen på hjärtat. Jag hatar att gå ut med honom när det är kallt o mörkt. Det finns ingen charm överhuvutaget. Sommarmorgon innan jobbet - hur mysigt som helst. Man hinner samla sina tankar osv. Men nu? Nej. Bara ¤%#¤/%#%#%#! (könsord könsord könsord för er som inte är allt för snabba) Dessutom fryser man som rackaren när man kör den här dieten. Eller diet. Svälten. Man fryser som fan när man svälter. Och det hjälper inte direkt att det är svinkallt ute.

Vinterguden 3 - Tina 0

Han är en tuff jävel!

Okej. Måndag på en torsdag vilket ger oss halvvecka fest när vi ska hemåt ikväll. OK arbetsvecka känns det som. Känns som att det finns lite att bita i på jobbet med... Förtjusande!
Malin o Stefan har bytt sida och övergivit natten o kommit över till dagen. Mycket nöjd!! Vi samlar teamet igen. ;-) bara finaste Per o finaste Jocke kvar.


Liam på nyår vid tolvslaget. Ungefär så här pigg o rask känner jag mig nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sis

Ha ha , sover han eller är han vaken? Kr

2010-01-07 @ 09:16:52
Postat av: Mathilda

Haha neeej men vilken liten gofis!

2010-01-08 @ 15:07:45
URL: http://tiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0