snooze u looose?

idag hände det! shit asså det är bara att pinna iväg o tjacka en triss.
Niklas var uppe o rassla runt, drack eller var på toa eller vad fan han nu gjorde. När han ska lägga sig igen, har han den goda smaken att fråga mig om något. Så jag vaknar. Men kokooooooo? Hur tycker vi att vi tänker?
Nu var detta 3 minuter innan min klocka skulle ringa, men jag hade ställt den ybertidigt. Och det kan fan inte han vetat om. Så, fortfarande kokoooo! Jo iallafall. Då bestämmer jag mig på en microskeund att gå upp med en gång.
INNAN klockan. Innan en timmes snoozande. Fatta att det nog aldrig har hänt. Det är väl åldern det med kan jag tro. Jaha så här sitter jag. Klar. Ingen hund att valla, för han sover hos sin favoritfamilj.

Hörrni. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0