Dålig uppdatering....

Hahahhahaha men det är så mkt som ska skötas om. Facebook Twiiter mail... herregud jag blir helt slut av alla medier som måste hållas snygga;-)
Jag vill hellre se er på riktigt.
Jaha resa till Njuuuuv Jååårrrkkk har jag hunnit med. Vet ni vad? Jag o Niklas har så jäla kul tillsammans. Så sjukt glad över det. Det är så många av mina vänner som säger att "vi skulle aaalldrriig kunna gå ut bara vi eller resa bara vi" Fan vad det måste vara tråkigt! Jag o Niklas är lika barnsliga o roas av samma saker. Vi har skitkul tillsammans. Det är här hemma, i mellanmjölksgegget jag tröttnar på han. (och han på mig, helt utan anledning då jag är perfekt och han inte lika perfekt....)
Så klart så fick vi eminent sällskap av Jennie. Galen! Galen är ordet och fan vad kul det är att träffa dig!! Det kan hända att det spårade ur lite en av kvällarna, men så är det ju vanligen...


För er som lägger märke till hur bleka vi är.... Asså det är porslinshy som gäller nu. Porslinshy är det nya svarta. Så ni vet. Ville ba säga det.


Nu är det helgstress. Ska träffa folk INR som kidsen säger.

Tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Galen

Men det var ju jag som fick eminent besok :-)

Fraga: ar det jag som ar galen eller ar det ni som blev galna i New York?

Inget svar behovs, mer en retorisk fraga (heter det sa pa svenska??)

2010-03-03 @ 04:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0