Varm i hjärtat. Jag älskare!

En helt fantastisk Julafton.
Jag har ju lite svårt för ordet MYS. Men fan asså MYS på hög nivå.
Vi fick rå om vår härliga familj Gynning som ska lämna för Qatar inom ett par månader. Det kan låta helt otroligt men det har verkligen var julharmoni. Underbart!! (vanligen är det ju fullständigt kaos när vi ses.)
Mina bröder joinade in på eftermiddagen. Love it!
Imorse fick jag en hjärtvärmare då min lilla Stitich blev helt överlycklig när det gick upp för honom att han skulle få mer än en julklapp.
Han frågade med stora ögon vems alla julklappar var som låg under granen. Jag svarade att det är till Linus, Dig och dina kusiner. Han stirrade tillbaka med lyckliga små Stitchögon och frågade förundrat: Ska jag få fler julklappar än den som Tomten kom med inatt?
Hjärtvärme!!! Inte fullt så bortskämd som jag trodde iallfall!
Lite Prosecco på det här så sätter vi pricken över i:et :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0