Sticker ut hakan igen.

Temafest? Asså nä. Det är inte min grej faktiskt.
Vad är det med hotellfolk och temafester?
I vanliga fall är vi så sjukt inne och coola. Vet exakt vad som är nu och vad som är förra veckan. (tror vi, personligen har jag fan ingen aning längre.)
"Jag skulle aldrig gå på **** asså så gör man bara inte. Jävla bönder asså."

Men när det är dags för staff party. Då går vi all in med maskerad och hela helvetet.
Missförstå mig rätt nu kära festfixarna. Det kommer bli sjukt kul, och Ni har lagt ner ett fantastiskt jobb. Jag dizzar inte er på något sätt. Jag gillar inte temafester ba. Rollspel är inte min grej.
Jag GÖR det. Men jag gillart inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha.. fan va skön du e Tiiiina!! Släng på dig en klänning så e du klar juh! Tro inte att jag kommer klä ut mig på nå sätt. Svart kort klänning, klart!! Ses på söndag!

2010-12-17 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0