Shaken not störd - temafest på schemat.

Jag brukar inte falla in i kommenteravädretgänget.
Men idag gör jag det. Ska snön pajja mina chanser att gå på personalfesten? Eller nej jag korrigerar det där. Dit kommer jag ju så klart. Det är hemfärden som kan bli knepig.
Jag har ju så klart min spark. Men man får inte dricka och sparka. Eller? Om kör över isen så kan det ju inte räknas tycker man juh. Är det sjöfylla även om sjön är frusen?
Återkom gärna med fakta tack, så jag vet. Jag har ju inga större förhoppningar på lokaltrafiken. HAHAHHAHAH jag kan inte ens vara allvarlig när jag skriver det.  Lokaltrafik? inte så troligt. Mina BFF´s Värmdö taxi får kämpa i afton.
Det är hög tid för pepp nu. Ska infinna mig hos Fr Ytterbring ca 2 timmar.
Jag har stora förhoppningar på att Daniel Craig är inbjuden som "gubben i lådan-gäst" Har hört rykten om det.
Tror faktiskt att det stämmer. Helt sant. Asså, jag vet att det är så.
Hoppas på schhööna skandaler. Imorgon ligger ångestens dimma tät.
Jag själv? Kommer som alltid ha en mogen och moderat inställning till aftonen.
På sant.
NU KÖR VI!!
/Tina19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0