Fika med BFFs

Fikat med mina fina Mia o Fia.
Finns två frågor efter denna fika. Fråga nr 1. Inser våra barn hur coola och inne vi är? Svaret på den frågan är:Troligen inte.
Det kan bero på följande: Vi är inte coola och inne, utan jävligt mossiga och fett ute. Eller så har våra barn bara en helt skev bild på verkligheten. Allt står till betraktarens öga. Som de vise säger.
Fråga nr 2. Kommer det att ta två år till innan vi lyckas sammanstråla?
Svaret på den frågan är: Det vore väl själva fan!!!
"Mellandagarna" som det så vackert kallas, är inte bra för arbetsmoralen. Jag funkar inte som människa när det är lugnt. Bara för att trycket är lågt så arbetar jag i ultrarapid. Det finns tusen saker att göra för att starta frääässccchhht på nya året. Det har som exempel tagit mig hela veckan att rensa mappar och skrivbord. Är jag klar med det? Nej. Känner mig lite som ett 98 årigt arkivariebiträde. Allt tar liksom lite för lång tid.
Marcus (som för övrigt inte blivit omnämnd här innan, vilket han också påpekat) har lovat mig att utföra ett Top Secret Mission. Har vi gjort det? Nej.  Kass! Keff! Älskar för övrigt ordet Keff. Bra ord. Slöaggresiv. Också bra ord.
Nu tappade jag tråden. Faller förvisso lite in i temat för den här veckan. Tappa-tråden-veckan. Bra att man håller samma tema i allafall. Då finns det ju lite tecken på organisation. Eller?

Kommentarer
Postat av: Pytt

Shit, nu kommer jarjar vara mallig resten utav året... ;) du e grym, tina! Vi ses imorgon...

2010-12-30 @ 23:11:18
Postat av: Jar jar

Hej hej.. Marcus Här. :D



jag fick ju inte veta vilket Mission det var.. SKÄMS tina. Gör om och gör rätt.!

2011-01-01 @ 20:28:00
Postat av: Fia

Nononooo, inte 2 år igen!

2011-01-13 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0