bjuckar på en till när jag ändå är igång

Vi va  på Skansen i söndags och var så där vansinnigt ljuvliga och juliga.
Efter en total nedfrysning av kroppen och en smula energitapp lämnar vi och far hemåt. Mot skärgården.
Stannar till på Östgötag Wook Me Cafe. Dom har förövrigt stans bästa tandoori chick för er som inte redan var innehavare av denna viktiga information.
Hemma på parkeringen så ska jag ta ut påsen med den fantastiska maten.
Nej men då har påsjäveln gått sönder, och 2 stora lådor med jävligt varm tandoori chick rinner efter benen och ner i skorna. Hur löser jag det?
Jo jag ställer mig och grinar som en 10 åring på parkeringen.
Moget? Jajamen!
Som fan.
Sån e jag!
I vilket fall så är årets förbrukning av Fiholms Pepparkakor inköpta.
Blir ingen jul utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0