prommenadernas dag = amatörernas afton

Nyårsafton. Resumé av 2009.
Höga berg och djupa dalar skulle nog vara en rättvis beskrivning.

Idag är det fullt med folk i prommenadstråken. Ett hälsosamt avslut på året, och en hälsosam start.
Det tar ett par veckor och sen är det endast vi hundägare som trampar, tills nästa nyår ;-)
Med lite gästspel när vårsolen spricker upp, då får skogen ett uppsving igen. Hahaha!


Nyårslöften.... jag klararde inte 2009 års löfte att se alla Star Wars filmer. Visste ni att det är 6 stycken? Ja ja i vilket fall så får jag väl ta med det till 2010. Mer då? Vet inte. Där jag jobbar så använder vi oss av ett uttryck ganska ofta, somliga mer än andra, "emotionally hijacked" på svenska ännu roligare "känslokapad" hahahhahahha okej men det kan bli ett löfte att inte låta mig bli känslokapad av dumheter. Jajaja jag vet Lycka till med det Tina....

Sen väntar vi ju på baby Waller och resor och fester och sommar sommar sommar!
Mycket att se fram emot!

Pol Roger ligger på kylning, cateringen ska hämtas upp, raketerna är inköpta.

Dean Martin höll sig nykter en kväll om året, nyårsafton. Han lämnade den till amatörerna. Amatörernas afton.
Men vad fan, då är jag väl en glad amatör. Jag gillart!

Skål o gott nytt år!

NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0