Luciavaka a la vuxet?



Hahahah när man var fjortis (inte samma innebörd för oss äldre som för de yngre, det måste poängteras) så tänkte man att de vuxna vet minsann inte hur man festar loss. Dom hajjar inte hur jävla kul det är att släppa alla hämningar och bara köra på. Dom ska vara så sjuuukt vuxna.
JO hej du flicka lilla. Det blir ta mig fan bara värre o värre.
Tjejaktiviteterna är värst. Det tar veckor innan jag har återhämtat mig efter sådana utsvävningar.
Luciavakan är inget undantag.
Det var de som somnade under bordet, två andra slog ihjäl Tomten (vilket åxå givetvis är skälet till att det inte landade en Iphone i mitt knä poå julafton. JAG VET!!) och sen fortsatte vi så hela kvällen. 
Ser fram emot nästa sammandrabbning ;-)

Kommentarer
Postat av: anette

Oh! herre gud! Ja det var sjukt kul! Men nu undrar jag! Jag var väl inte den som slog ihjäl tomten oxå? Mycket gjorde jag men hoppas jag inte är skyldig till det me!! :-)

2009-12-29 @ 09:12:13
Postat av: Tina

nej det var inte du.

2009-12-29 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0